2009-05-29
 22:27:30

Bilder från idag ;D

Hejsan =) vad gör ni en fredagskväll som denna? Själv kom jag hem för en stund sen, eller rättare sagt jag och andre kom hem till mig för en stund sen..en timme sen kanske ? :p

Var på bio förut, med Camilla L, August, Mikael, Julia och Jimmy =) och självklart Andre! =)<3 Vi såg My Bloody Valentine i 3D. Jag trodde den skulle vara grym, trodde att man skulle skita ner sig av 3D effekterna men filmen visade sig vara långt ifrån bra.. tyvärr. men det var värt ett försök, är inte ofta det kommer filmer i 3D så man var ju tvungen till att gå liksom och nästa gång det kommer en 3D film så hoppas jag att den verkligen är Bra!  för det var då inte denna.

Här är lite bilder från idag:



Jag i skolan, haha.. glad som vanligt?



Min underbara Andre i skolan, haha...lika störd som vanligt?
Sånn här är han VARJE dag!
Älskar dig! <3



Och camilla larsson! Underbara människa! =) <3



August är också med på bild! hehe.



Min älskling lika fin som vanligt! =)<3



Älskling och August med snygga brillor! haha




Haha julia och mikael på bion, och det var sista bilden för idag!

Tack människor för en trevlig kväll och skoldag!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: