2009-05-28
 22:52:42

vart finns cubus i göteborg?

Godkväll, vad gör ni? Själv sitter jag i min säng i mörkret. Ska alldeles strax lägga mig och sova, är otroligt trött och rastlös. Dennis gick för en stund sen så nu ska jag bara titta runt på internet och sen lägga mig framför tvn och sen sova.

Drog till stan med Camilla L förut, fick köpt mig ett linne från gina tricot, visar det för er någon annan dag och så köpte jag en present till pappa för han fyller år på söndag =) Så nu fattas det bara en morsdagspresent till mamma och jag vet nog vad jag ska köpa =)

Efter lite strosande runt i olika affärer så gick vi till Paprika, och då hade DennisTennis kommit med. sen åkte vi till biblioteket och sen åkte camilla hem och jag och dennis åkte till backaplan. Jag har sett en rosa bikini på Cubus som jag vill ha, men den finns varken kvar på cubus i stan eller på backaplan! jag blev så ledsen =( fan! får leta vidare.. vet någon vart det finns någon mer Cubus i göteborg?

Nu ska jag lyssna på lite musik och kolla runt på internet! <3 godnatt!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Marcus Å

Yes, den kranen har jag bilder på här hemma. Allt bra idag då? :)



PUBLICERAT: 2009-05-29, 08:33:29 | URL: http://slipsens.blogg.se/
Jennie

cubus finns oxå på 421 köpcentrat i Sisjön!



PUBLICERAT: 2009-05-29, 23:25:26 | URL: http://jenb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: