2009-11-13
 01:14:02

back in buisness

Klockan är runt tio över ett snåret och jag borde egentligen ligga i sängen för att börja bli trött och snart somna...

Men här sitter jag, har precis blivit klar med den nya designen. nu börjar vi om från början.. Designen är inte så märkvärdig men det är så det får bli när man tyvärr inte är så värst duktig på sådant här, haha. Jag tycker det känns skönt när det inte är för mycket. det räcker med något enkelt! :)

 

Ska försöka att komma ifrån den där tråkiga bloggtorkan jag hamnade i.. hoppas det finns någon/några därute som kanske är intresserade av att läsa min blogg ;)

Let see.. Som erika så snyggt uttryckte sig "I´m back in buisness!" =)

Bloggdesign / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: