2009-11-21
 23:04:31

bilder jag ville visa er..

Jag har några bilder på min telefon som jag hade velat visa er, men jag vet inte i vilken låda jag lagt mobilsladden till datorn. smart!

 

Diesel har iallafall hjälpt mig o packa idag, han har legat i varenda flyttlåda o krypit, flyttat på allt och dragit i allt. han är då en bra man! haha.. har några bilder på detta som jag visar er så fort jag får tid över och så fort jag hittat sladden, blir kanske inte förrän om någon dag.

 

Sen tog jag två biler på nicklas och karolina när vi var i nordstan för några dagar sen, vet inte alls om det blev någon bra bild. hoppas det, går ju inte att zooma med min dåliga telefon! irriterande..

 

Photos / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: