2009-11-12
 23:21:00

blev övertalad att fortsätta

en söt tjej övertalade mig att fortsätta blogga.. kommer inte att bli så ofta och så men kommer mer att skriva när jag behöver skriva av mig och sådär. kanske inte så jätteintressant men det är det jag har att erbjuda. för ett tag iaf.

fick en jättesöt kommentar från någon, vet ej om den var seriös eller om personen skojade.. men om du var seriös så värmde det :) synd att du döpte dig till Anonym? Hör gärna av dig så man kan få veta vem du är :) känner vi varandra eller är du en person som hittat min blogg och fastnat? eller en skämtsam person som bara skulle retas ;)? hör gärna av dig, Herr Anonym! :D haha

 

nu ska jag fixa till bloggen, börja om på nytt :)

får se om jag får till något fint.

hörs om en stund!

Bloggdesign / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag är bra på att övertala ^^ hihi



PUBLICERAT: 2009-11-13, 00:42:15 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: