2009-11-13
 08:28:03

en försovning passar inte så jättebra just idag

Godmorgon! tog mig knappt upp ur sängen.. vaknade en timme sent och är helt slut i huvudet! Hur ska jag klara den här dagen undrar jag mig? Hoppas jag blir piggare under dagen. Just idag har vi Ensemble också och hade verkligen behövt vara i skolan nu halv nio! bajs..

 

För att vakna till lite nu så ska jag ta två rostemackor med nutella på, finns inge godare! Inte så jättenyttigt och så, men får unna mig det en morgon :)

 

Får snabba mig nu så jag inte kommer hur jävla sent som helst, börjar om 4 minuter så jag får sätta igång ;)

Skriver kanske när jag är i skolan, ha en bra dag annars! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: