2009-11-21
 22:58:24

förlåt mig!

Godkväll!

Vad har ni för er? jag packar fortfarande, fast just nu har jag tagit en paus satt vid bloglovin och läste alla nya inlägg och ett av dem hade Erika skrivit, hon frågade mig vart alla blogginläggen är.. jag menar, förlåt! Jag har varit jättedålig med det här på sistone, har vart så stressad och när jag väl inte har varit det så har jag bara tagit det lugnt och haft det skönt. igår hade jag en underbart skön kväll med min älskling. kollade på idol och hade massa mys. idag var jag och bowlade med underbara människor.

Imorgon kommer jag inte få en enda lugn stund är jag rädd för, blir flytt hela dagen lång.. har flyttkärra från 9-3 så mellan den tiden kommer det vara ett jävla jobb. efter det ska jag ju vara i lägenheten och packa upp allt och få allt iordning. och då kommer jag antagligen inte ha internet. vet ju inte när jag får tid för att koppla in det och fixa, så jag vet inte alls när jag får tid för att skriva igen. ska försöka gott göra det med att skriva ett par stycken nu ikväll innan jag lägger mig. Duger det? (:

 

Jag har packat nu i flera timmar, känns inte som att man kommer någon vart. men det gör man. har varit borta i den nya lägenheten två gånger nu under kvällen för att packa upp lite så att man får tomma lådor som man kan packa nytt i, har inte så många flyttkartonger så har varit tvugna att göra så. dessutom har vi sparat tid inför imorgon (:


Hoppas ni har en underbar kväll! :) 

Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Naaw, du är duktig vännen! :)



PUBLICERAT: 2009-11-21, 23:01:27 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: