2009-11-13
 01:24:39

Fredag imorgon ;)

Nu är det då snart dags för mig att lägga mig i sängen för några timmars sömn.

Idag har det tyvärr inte alls hänt så mycket, skola från 08:30 till 16:20 typ. Rep, Svenska, Lunch, Gehör och musiklära, två timmar rast typ, och estetisk orientering. hyfsade lektioner ändå..

Efter skolan åkte jag hem till pappa, gosade med diesel som jag inte träffat på två dagar, har bott hos mamma efter lite otrevliga omständigheter som hänt så ville hon inte sova ensam så jag fick ställa upp. Var hos pappa i några timmar och gick senare över till mamma.

Nu sitter jag hos mamma pågrundav att hon fortfarande inte vill sova ensam i lägenheten, såklart jag får ställa upp. Imorgon kommer jag iallafall att sova hos pappa.

 

Imorgon har jag planerat lite god middag med älskling och sen kolla på idol! :) blir nog en trevlig och skön fredags.

Är ju dags för FREDAGSMYS! =)

 

Vad ska ni andra hitta på imorgon? Det är ju fredag! (;

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: