2009-11-24
 21:53:48

godkväll

Godkväll!
Förlåt för att jag inte skrev igår, men jag satt och försökte läsa igenom kompendiet vi skulle ha läst tills idag.. sen duschade jag och älskling och la oss typ direkt. var helt slut verkligen. är det varje dag nu för tiden. riktigt jobbigt!

gick upp imorse, jag började tidigare än andre och när jag såg han i sängen ligga där så skönt och fortsätta sova så ville jag bara hoppa ner bredvid honom och fortsätta sova jag med.. men var tvungen att gå till skolan. hade sånglektion klockan nio, sandra hjälpte mig att hitta en låt som jag ska sjunga på uppvisningen.

Ready for the storm blev det :) aldrig hört innan men sandra tyckte den passade mig och när vi började sjunga den så kändes det bra =)

vad har ni för er idag?
kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: