2009-11-13
 23:57:38

Har varit en skön kväll hitills

Godkväll!

 

Andre ligger i min säng och kollar på tv, ultimate fighting eller vad fan det hette, haha. inte så jätteintresserad av att se det just nu så jag passar på att skriva lite här och sitta lite vid internet. sen ska jag lägga mig med älskling och mysa :)

 

Efter skolan åkte jag och andre til bergakungen och köpte biobiljetter tills imorgon, ska gå på en skräck film. kmr inte ihåg namnet, men har hört att den är riktigt jävla läskig. kommer väl svimma imorgon. haha! så imorgon kväll ska iallafall jag och älskling gå på bio :) på dagen vet jag inte vad som händer...kanske passar på att plugga lite matematik? eller bara slappar med älskling? tar det som det kommer! =)

Gick iaf till Netto efter vi varit på Bergakungen, handlade litegrann som vi skulle göra till middag och åkte sen hem. Tog ett bad och sedan gjorde älskling mat till mig som vi åt när vi kollade på sista Johan Falck filmen (: bra filmer det där tkr jag allt, helt klart sevärda! :)

vad har ni gjort idag? tell me! :)

 

puss&kram

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: