2009-11-25
 20:33:12

hej på er

Hej! Jag har haft fullt upp idag, skola från klockan 10 - 15:00 typ. Pratade med Stylisterna som ska styla mig inför konserten, jag ska då ha mustach, pollisonger och glasögon. se ut som en cowboy! ohyeaahj! hahaha.. kommer skämma ut oss riktigt ordentligt! haha.

 

Efter det satte jag mig i studion skulle försöka få till någonting för den Akustiskalåten som ska in på papper på fredag. jag har INGENTING! panik! ångest! jag har kämpat som fan flera gånger, men jag sitter FAST! ju närmare fredag vi kommer ju mer växer ångesten inom mig.. Imorgon har vi svenska prov och jag måste fokusera på det just nu så kan itne sitta med låten mer..känns bara som att jag slösar en massa tid =( faen..

Efter jag kom hem gick jag ner i tvättstugan och satte på tre tvättar, sen gick jag upp och satte mig med låten.. har fortfarande inte fått fram något.. klockan 7 gick jag ner till tvättstugan igen och hängde upp tvätten i torkrummet och satte på en tvätt till. gick upp och gav upp med låten efter en stund.. nu sitter jag här vid internet, vilket jag INTE borde! ska nu fokusera på svenskan. ska om en stund gå ner i tvättstugan igen och hämta upp tvätten.

 

skriver KANSKE senare, lovar inget... har ju som sagt jävligt mkt att göra.. :(

love. puss&kram från mikaela! <3

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: