2009-11-11
 16:34:45

hejdå för ett tag

jag lever. har bara ingen lust för blogg längre. lägger nog ner det. skriver när jag har ork igen. är mycket annat som tar upp min tid just nu, ingenting intressant att berätta för er heller.. så lika bra för mig att vara tyst, satsa på skolan, musiken, kärleken, familjen och livet. det får bli såhär. När allt lugnat ner sig och blivit bättre kanske jagkommer tillbaka. vi får se. hoppas ni har det bra. hejdå på ett tag.
Tankar / 1 kommentarer


Anonym

nej nu blir jag serigöst ledsen, jag tycker de e intressant att läsa om dig. känns tröstande ibland faktiskt, känns ibland som om du känner dig som jag, svårt att förklara, men skulle vara tråkigt om du slutade blogga...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: