2009-11-13
 01:32:46

Hon hade lite rätt ändå

Tanka Kompis 195 kr - få 3000 fria SMS till alla nät i 30 dagar!

Just nu får du 3000 fria SMS till alla nät i Sverige och hela världen när du tankar Kompis 195 kr (Tankar du annat värdebevis inom 30 dagar försvinner dina fria SMS). Du ringer som vanligt för 0 kr/min till alla Comviq och Tele2-mobiler. Tänk på att de 3000 fria SMS:en bara går att skicka när du är i Sverige, skickar du SMS i utlandet betalar du ordinarie pris (0.99 kr/sms inom EU och 3,50 kr i övriga världen)

 

Hon hade ju rätt, tyvärr har jag precis köpt ny påladdning till mitt nya kontantkort. Det är slut med abonnemang från och med imorgon, ni som vill ha mitt nya nummer skriv erat nummer i kommentarsfältet så smsar jag er :) (menar mest detta för mina vänner och så..) eller skriv på facebook eller msn =) Men jag ska se med pappa om han kanske kan köpa en sådan här 195 kronors påladdning, skulle ju sitta fint ändå! Andre kan få min 75kronors påladdnign jag köpte isf, för han använder ju sådan. Jag ska försöka fjäska lite hos pappa iaf! ;)

 

haha.

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: