2009-11-21
 17:29:32

i fullgång

Hej! Jag är i fullgång och packar! Har börjat med klädkammaren. finns en jävla massa skit därinne alltså, helt sjukt!

Tidigare idag var jag och bowlade med trevliga vänner, Erika, August, Mikael och min underbara pojkvän Andre! <3 Jag kom INTE sist! :O Det gjorde Andre! Helt sjukt, han kommer ju nästan alltid etta typ, och idag var han riktigt usel sköt i rännan flera gånger eller bara satte någon enstaka kägla. Erika kom snäppet över honom och sen kom jag precis under August och först kom ju självklart Mikael! Så mikael vann, jag är nöjd med min tredje plats :) ett tag låg jag ju på delad första plats med micke, synd att jag blev dålig i slutet! Jag kunde ju kanske vunnit! :p

 

Nu ska jag fortsätta packa och lyssna på Amy Winehouse =)

Love.puss&kram!

Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

<3



PUBLICERAT: 2009-11-21, 17:35:19 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: