2009-11-01
 18:19:29

i´m home

jag är hemma.

Idag har jag som sagt jobbat, i kylan. i 4 timmar. det gick väl. hade camilla med mig. stod och hade roligt. pratade en masssa och varken hon eller jag är redo inför konserten på torsdag.. vill verkligen inte!

imorgon är det dags för öronläkaren, tiden som jag väntat på i evigheter, känns det som. hörseltest och läkarbesök. efter det bär det av till skolan, sceniskt musikprojekt, ta skolfoto och ensemble. tre hyfsat ok saker ändå. bara inte ensemblen går åt helvete som repningen nu på lovet gjorde. bara att vänta och se.. önska mig och min grupp lycka till inför konserten, skulle nog behövas.. rätt rejält!

vad har ni haft för er idag? Skola för de flesta antar jag. har varit jäkligt skönt med en veckas lov, men de har gått alldeles för fort. jag har då inte ens gjort något speciellt. de som hänt är väl mest, klippt mig och färgat håret (just det, har inte visat er ännu, hah), köpt en katt :), umgåtts med min älskling, mycket slapp hemma till en film, jobbat, repat en dag och inte så mycket mer faktiskt.  vad har ni andra gjort? tell me =)

Imorgon är det en speciell dag..(för mig iallafall)..någon som kan gissa ? ;)

puss o kram // Mikaela :D
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: