2009-11-18
 08:57:44

i´m up

Godmorgon Godmorgon! (sjungandes!)

Jag är uppe! Har precis duschat och ska nu alldeles strax börja klä på mig =)
Igår kväll gick jag och la mig runt halv ett tror jag, somnade väl runt ett. läste en stund och sen somnade jag bara. skit trött! men nu är jag vaken och känner mig faktiskt inte så...ok då! .. jag känner mig riktigt jävla trött! haha. det är sanningen!

Skola klockan 10.. mamma och jag åker halv 10, får bilskjuts idag! jippie!
Börjar med naturkunskap, hoppas vi får tillbaka provet, hon har faktiskt sagt att vi ska få det så det litar jag på! (;
Sen har vi lunch och sen SAMHÄLLSKUNSKAP. hatar verkligen det ämnet.. usch. sen har vi klassråd och sedan är det studiestuga, jag ska på en genomgång i gehör och musiklära, sen ska vi ha en ljudteknikslektion för vi sket i den igår för att klockan blev så mycket. sen slutar jag och ska dra hem till pappas nya lägenhet och måla mitt rum!
YEAHJ!

skriver någon gång under dagen, vet dock inte när jag får en tid över. men lovar att skriva så fort jag får det! :)
hoppas ni får en underbar dag! love, puss&kram!

min lilla bebis ligger på min stora bebis mage =) haha.. älskar er båda två! saknar er! har sovit utan älskling i tre dagar nu =( men inatt! då jävlar ;D
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: