2009-11-14
 00:03:32

Idol Fredag den 130nde

Förresten när Johan Falck filmen var slut förut så började Idol nästan direkt.

Gillade låtarna idag, jämfört med förra veckan. Gillar att de gjorde duetter, borde de gjort innan när de var fler med :) jag gillar duetter. Tyckte faktiskt att de allihop gjorde ett bra jobb idag :)

 

Blev riktigt besviken när Eddie åkte ut förresten. vad tkr ni?

Jag har gillat Eddie redan från början, han var speciell och riktigt duktig. Han levererade en sånn känsla när han stod på scen, så jag är rätt besviken på att han åkte ut. Någon som håller med mig? Någon som verkligen Inte håller med mig? Någon som tycker att det var rätt att han åkte ut? Tell me! :)

 

Vem tyckte ni skulle åka ut idag, om inte Eddie? Vem tror ni/Vem vill ni ska vinna Idol 2009?

Min åsikt om att Eddie åkte ut vet ni, vem som kommer vinna kan jag faktiskt inte svara på för jag tycker allihop som är kvar just nu är riktigt duktiga. Jag har inte fastnat för Calle bara. Tyckte ändå att Eddie tilltalade en mycket mer. Men resten är riktigt duktiga faktiskt. så vi får väl se vem som vinner. skulle vara intressant att höra eran åsikt med! =)

 

puss&kram!

Tankar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: