2009-11-15
 16:50:02

i'm home, at my place this time

Hejsan :)

Jag är nu hemma, efter bion igår åkte vi ju hem till andre. imorse gjorde älskling en pannkaksfrukost, andra dagen irad vi äter det, hehe. efter det la jag mig bara i soffan och slappnade av och kollade på tv. efter en stund gick vi hem till mig, han hjälpte mig med lite grejer på datorn och så. Nu har älskling gått för att träffa sina kompisar.

Jag behöver plugga men jag har noll lust till det. tänker vänta lite med det.. har imorgon på mig att plugga också så det är lite lugnt. jag kan plugga litegrann sen och resten imorgon. det blir bra (:

 

Ska nog spela de nya expansions jag har till The sims 2 snart, gammla men vadfan, det är fan roligt x) man fastnar ett tag och sen tröttnar man. bra om man vill få tiden att gå. för jag har världens huvudvärk och vill att tiden ska gå så att man kan gå och lägga sig.. men kommer tyvärr behöva plugga sen.

Är hungrig, men orkar inte laga mat! någon som vill komma hit och laga mat till mig? =) haha. snälla? ;)

 

Nu - facebook, bloglovin, hotmail och bioklubben ;) haha.

Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag orkar inte heller laga mat!



PUBLICERAT: 2009-11-15, 20:24:21 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: