2009-11-14
 23:51:45

I'm home...

I´m home from the movie.. eller ah hemma hos andre. Paranormal Activiteys (stavning?)
Filmen var faktiskt bra, inte så skrämmande som jag trodde den skulle vara, inte så läskig som alla fått den att verka som. Den var Bra men inte så jätteläskig. Jag blev rädd några gånger, men lite kände mer spänning och nervositet än rädsla. Själva storyn, beteendena, bra antal skräckhändelser och så tycker jag allt. alltså får den ett stort + från mig :)

någon mer som sett den?  vad tyckte ni om den isf? Ni som inte sett den borde se den ;)
Nu ska jag kolla runt en snabbis på internet, sen krypa ner i sängen med älskling och låta han värma mig. För i detta rummet är det då SVIN kallt. detta huset är typ alltid kallt, men när man väl krypit ner i sängen båda två och använder kroppsvärmen så blir det varmt ganska fort ;) hehe.

vi hörs imorgon! :)
Tankar / 2 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag gillar inte skräckisar, komedier I love! :D

Kramis!



PUBLICERAT: 2009-11-15, 00:12:10 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Minaya

En sån liten sötnos på headern Hur gammal nu?



Musiken går strålande. Har sjungit för kungen och grejer nyligen :) Spännande. Släpper julsingel nu också :)



PUBLICERAT: 2009-11-15, 13:08:21 | URL: http://finest.se/minaya

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: