2009-11-23
 11:52:43

Jag är här =)

Hej mina trogna läsare! haha.. några stycken har jag väl allt. hehe =)

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, men som jag skrev så hade jag fullt upp hela dagen igår, var tvungen att åka med till min mormor med min mamma för hon hade middag eftersom hon fyller år idag. sen åkte jag tillbaka till lägenheten och fixade i mitt rum. när jag väl blev färdig visade det sig att vi inte hade något internet eftersom pappa hade sagt att vi flyttar den 1 dec. Men han ringde dit idag så idag ska det funka! ska testa när jag kommer hem sen =)

Det blev helt ok i mitt rum, jävligt trångt bara. ska se någon dag om jag kan möblera om på något annat sätt.

Idag efter skolan ska jag handal deopulver till Diesels kattlåda, handla torrfoder till honom. Han har fått någon blötmat av min mormor som luktar förjävligt, men han gillar den verkligen. Det var en stor förpackning med små enportionspåsar i, fanns fyra olika smaker. Lax, Tonfick, Räkor och Sik. Han fick första påsen igår och det var med smak av räkor. Han blev helt till sig när jag öppnade den, han kunde inte vänta medan jag hällde upp. Det stämde de pappa sa, diesel hade blivit helt galen när pappa skulle skala räkor o ha på mackorna. han dök ner i skålen typ 20 gånger och pappa fick putta undan honom. han var lika galen nu när det var kattmat med smak av räkor. haha. sötnos. imorse fick han en påse med smak av tonfisk. men han får bara en påse per dag så måste gå o köpa torrfoder sen för den e slut hemma.

Efter jag handlat det ska jag hem till mamma och hämta en väska med kläder eftersom det är pappas vecka nu. sen ska jag hem till pappa och slänga sopor och se om det finns någon tvätt tid = ) sen ska jag se om jag kanske kan göra någon mat till mig och älskling =) efter det ska jag sätta mig och plugga kompendiet vi fick på ljudtekniken förra veckan. inte så värst kul eftersom texten är på engelska.. orkar inte sitta och översätta.

Så kommer min dag se ut idag, antagligen.
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: