2009-11-21
 23:40:49

julpynt i stan. redan?

Nu när jag var inne på det här med vintern så kom jag att tänka på julpynt. Alltså de har redan pyntat typ hela nordstan och femman? Göteborgare, vad säger ni om det? Redan i början av november-månad hade de pyntat typ hälften av allt som är uppe nu. Alltså redan? Jag vill hinna fylla år innan vintern kommer.. jag fyller år på hösten! Vintern ska börja den 1 december! Vilka håller med mig?

 

Jag minns inte att vintern och julen redan var startad innan jag fyller år tidigare år? Har jag inte märkt det eller har vi börjat tidigare detta året? Jag förstår ingenting.. Jag fyller iallafall år om 1 vecka! och det känns så jävla skönt! (:

Det är exakt dagar kvar idag! nerräkning! hihi.

Tankar / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Då blir du stooooor! :D

& jag typ 2-3 månader efter :D:D wiihoo!



PUBLICERAT: 2009-11-22, 00:06:49 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: