2009-11-19
 19:11:09

känner mig helt slut varje dag

Hejsan!

Jag är nu hemma hos pappa, vilket var riktigt längesen känns det som. Men äntligen träffar jag min sötnos Diesel! Han har bott hos Carolina de tre senaste dagarna så det var skönt att äntligen få träffa honom och gosa (:

Han har vuxit så himla mycket på tre dagar! han har blivit tjock, magen är så rund och har har blivit jättestor =) min bebis håller på att blir stor! hihi.

 

Idag vare skola från halv nio till nästan halv fem.. har gått i skolan riktigt länge nu måndag-torsdag, brukar inte kännas såhär jobbigt. har verkligen vart stressad och vart helt slut typ varje dag. skönt att jag nu bara kan vara hemma och slappna av och mysa med min älskling katt (:

 

Efter skolan gick jag till stan med typ flera stycken, men typ camilla erika och mikael. några ettor var med. och jimmy larsson och julia med. johan kom dit sen med. idol skulle vara där. kom dit, väntade på att allt ska börja och när de äntligen berättar att det är nicklas och karolina som ska spela en låt så blir man överlycklig eftersom, hallå NICKLAS! Haha. men när de väl börjar, fy fan. gitarren lät riktigt högt och JOBBIGT och mikrofonerna lät helt förjävligt. men synen var då inget negativt! nicklas ser riktigt bra ut! =D

Är avundsjuk på Erika, hon åkte på samma pendel som NICKLAS! Du skulle gått fram och bett om en autograf! jag ville ju ha en =(

 

men nu ligger diesel här på skrivbordet och sover, sötnos! jag ska nu kolla runt på internet, bara ta det lugnt och inte stressa. sen ska jag börja packa lite smått för på söndag flyttar vi! yeeaahjj! =D

Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Han kollade mig i ögonen & gick typ in i mig! :D

Wiihooo, glaaaaaaaaaaaad!



PUBLICERAT: 2009-11-19, 19:15:48 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: