2009-11-20
 23:11:00

kort update, jag e ledsen.

hje. förlåt för min otroligt usla uppdatering. jag ska skärpa mig men just nu är det jättemycket. imon ska jag bowla med några underbara vänner =) sen hem och packa riktigt ordentligen och söndagen blir full med flytt. kommer vara helt slut. men blir skönt när allt är i sin ordning och man börjar känna sig hemma (: och diesel kan få ett riktigt iordning gjort hem och trivsamt och lugnt. han komemr trivas bra (=

nu ska jag lägga mig i sängen och somna bredvid min underbara älskling!
jag skriver antagligen imorgon, men vet ej vilken tid. hoppas ni haft det underbart iallafall!

Drömsött, sov gott och GODNATT!

Love, puss&kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: