2009-11-17
 20:37:44

lite små städning

Jag småstädar litegrann i mitt rum, hade börjat samla på mig en massa tvätt på fåtöljen och massa papper och skit på skrivbordet. nu ska jag fixa iordning det, sen lägga in bilder och musik på datorn från min hårddisk så jag kan ta tillbaka hårddisken till pappa sen.

 

Denna datorn hittar inget ljudkort, kanske inte finns nåt.. vad vet jag?  ... men det är iallafall förjävligt! jag vill kunna lyssna på musik när jag sitter här, är riktigt tråkigt utan musik. musik är liksom så viktigt ! andre ska få fixa iordning detta för mig. min underbara pojkvän som fixar Allt!  ;) hihi.

 

När jag lagt in allt så ska jag lägga in bilder från min telefon så nu kan få bilder hur allt ser ut här hos mamma i dålig kvalité bilder, vilken färg jag ska ha i den nya lägenheten och få lite renoveringsbilder från den nya lägenheten med. låter det bra? :)

 

Hörs snart! love. puss&kram!

Städning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: