2009-11-17
 23:03:43

Mammas place! haha

Mamma´s place! haha

Kitchen: ljust och öppet ;)

Mörkt och mysigt!

Vardagsrum: stort och bekvämt!

Mysigt med massa ljus överallt!

Mina übersnygga ljusstakar som jag har köpt! glittrar underbart och mysigt! :D

Fina tavlor i storarummet, de har Susanne Jonsson en vän till familjen gjort, jag vill också ha? I mitt rum! fast i andra färger :D

My bedroom: ganska litet men ganska mysigt ändå :)

mysig stor matta och en mysig fåtölj.

en dator är ju ett måste! det som fattas är platt-tvn jag längtar efter.. spara pengar och köpa en liten och sätta på väggen framför sängen? skulle passa mig PERFEKT! försöker få min pappa att köpa en till mig till mitt nya rum hos honom. Skulle passa så perfekt och jag får inte plats med en stor tjock tv i det lilla rummet jag kommer att ha där. hoppas verkligen jag får en! :)

Våra två toaletter, mammas toa och min! love the colors on my bathroom! yeahj!

Sista bilden som blir på en pyttedel av hallen!


Photos / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: