2009-11-16
 23:26:27

my day today

Hejsan Svejsan! (;

Har inte skrivit så mycket idag men det är för att jag hade skola från halv 9 till nästan halv 5! segt? JA!

Engelska - fick reda på att jag klarade provet! Fick G iaf, det fick duga liksom.. ALLA rätt på glosorna! okej då, fick 28,75 rätt av 29? haha! orka.. råkade skriva två s när det skulle vara ett s. förlåt mig. tyckte ändå jag var värd det där 0,25 poänget ;) haha.. några rätt på andra delen som var frågor och jag klarade mig. gott att slippa tänka på det nu iaf.

Matematik - pluggade inför provet imorgon.. hade inte så mycket koncentration så jag slappade mest vid facebook. men övade litegrann iaf ;)

Idrott - feber igår.. linus lät mig inte vara med.. fick ta en promenad med camilla(som hade stukat foten), dylan som har varit sjuk och frej som jag inte vet varför han inte var med, brist på kläder? haha. Sen tog vi en fika på Dahls. Hallongrotta! Mums =D

Lunch - Ganska så god mat, har fått godarte men det dög gott och väl.

ENSEMBLE! - REP REP REP REP REP! BAS BAS BAS BAS BAS! det går väl som det går.. börjar bli bättre på basgångarna i Proud Mary och Bad Moon Rising. Men Have you Ever Seen The Rain? whatahell! haha.. får öva som en idiot inför nästa rep.. jävla låt! haha. det kommer nog gå bra ska ni se ;) någon som redan känner sig sugen inför att komma på konserten? Jag kommer då inte bjuda då många då det bara kommer bli PINSAMT! haha!

 

Slut med skoldagen och jag & andre åkte raka vägen till mig för att plugga matte matte matte och lite mer matte.. i typ FLERA timmar. suck.. tog ett skönt bad mitt i allt också, avslappnande och skönt.. men sen satte vi igång igen. vi får väl se hur provet går imorgon. kapitel 1-6! Good luck everybody in ES08!

 

MY DAY TODAY!

Love, puss&kram!

Dagsbeskrivning / 2 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag vill gärna ha en biljett! :O



PUBLICERAT: 2009-11-16, 23:28:41 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag kollade aldrig in på Dahls, brukar faktiskt göra de pga deras chokladbollar! :O haha!

Glöm inte boken! :D har jag ingen imorgon får jag frånvaro :S men bad kajsa ta med en ifall du skulle råka glömma :)



PUBLICERAT: 2009-11-16, 23:34:22 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: