2009-11-13
 01:43:15

Nu är det faktiskt dags för sängen

Nu är klockan faktiskt alldeles för mycket.. jag kommer vara helt slut imorgon, och jag kommer att få skylla mig själv. men kan väl skylla på erika lite! ^^ haha. nej det kan jag inte, kan bara skylla på mig själv. Erika var bara ett trevligt sällskap, haha :)

 

Börjar ju 08:30 imorgon, så jag MÅSTE lägga mig nu. ska upp klockan 7 imorgon liksom!

Jag vet ej om jag kommer att uppdatera så mycket imorgon, men jag ska försöka. kommer kanske att skriva lite från kultur och idé historia lektionen, för jag håller på att somna på varje sådan lektion. de är så otroligt jäkla tråkiga! vi får se imorgon =)

 

Hoppas alla får en underbar fredag imorgon och en fortsatt trevlig helg efter det! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag lyckades ta mig ur sängen! ^^ haha!



PUBLICERAT: 2009-11-13, 06:58:10 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: