2009-11-24
 21:59:41

nu blire plugg.. suck!

Skolan betod idag av Sånglektion 09:00-09:30. Håltimme 09:30-12:30. (umgicks med söta erika under denna håltimme, satt i studion och lyssnade på mina gamla dåliga låtar och inspelningen från konserten.. trevligt (: hihi) Matematik 12:30-13:50 (cirka?) Arbetsmiljö och säkerhet 14:00- 15:10 Ljudteknik 15:20-16:30

Det var min skoldag. Efter det åkte jag och Erika hem till pappa, medan Erika lekte med Diesel så gjorde jag mat. som inte blev så jättegod men jaja! haha. Sedan kollade vi på Twlight, ettan! Erika hade inte sett den innan? inte läst böckerna heller. tur att hon börjat läsa första boken nu då ;) och såg första filmen idag. kanske blir ett besök på Bergakungen med mig och camilla på söndag! New Moon. Längtar som FAN!

För en stund sedan följde jag iallafall Erika till spårvagnshållplatsen och gick sen hem. Sitter nu här och ska börja plugga svenska. prov på torsdag! imorgon har jag tvätt tid så bheöver plugga så mycket som möjligt idag för imorgon msåte jag sitta mycket med min låt som jag ska ha ackord, melodi och text till på fredag... stress! skönt att kunna slappna av idag iallafall. har känt mig jättestressad de senaste..

nu blire plugg..
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Bästa dagen på länge, har kul med dig grisen <3



PUBLICERAT: 2009-11-24, 22:21:17 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: