2009-11-18
 12:08:16

sitter i klassrummet

Sitter i klassrummet, börjar om tio minuter typ. med samhällskunskap.. inte direkt sugen på det men jaja.
har precis skaffat behörighet och det känns bra =) när allt fixat sig hemma och lugnat ner sig i skolan så ska jag sätta mig i studion efter skoltid och verkligen göra något :) Erika ska vara med mig också, vi ska spela in lite sång och så :) sen ska jag spela in en helg med Camilla inför den akustiska låten =)

nu ska jag läsa bloggar, kolla bilddagboken och facebook. - tills vi börjar samhällskunskap.

försöker skriva senare!
love, puss&kram!
my lovely school / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Vi kommer ha kul <3



PUBLICERAT: 2009-11-18, 17:07:07 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: