2009-11-17
 20:01:43

the new apartment

Hej på er!

 

Jag är äntligen hemma. eller ah kom hem redan 5 kanske? fast till den nya lägenheten som pappa och jag ska flytta till förhoppningsvis i helgen :) så får ju kalla det hemma också! haha. men nu är jag verkligen hemma, hemma hos mamma. Mamma är inte hemma hon är och jobbar o jag sitter nu här vid datorn och känner mig helt slut.

Hade en lång dag i skolan, matematiksprovet gick väl ok, kunde gått bättre måste jag ju medge. blir nog inget MVG som jag brukar få. men blir glad ändå.. bara jag gör bra ifrån mig på nationella i matte. bara att fortsätta plugga på alla kapitlerna.

 

Imorgon ska jag nog hem till den nya lägenheten direkt efter skolan och börja måla min fondvägg. kommer bli skönt med en ljus och färgglad färg, hemma hos mamma har jag ju mörkgrått, ljusgrått, svart och vitt. lite dystert men snyggt. men ska bli roligt med lite mer färg kulörer :) har försökt få till en bild på färgen, men alla bilder blev jättedåliga men ni kan få se dem. :p if you wait a second or two.. or tree.. or four.. ok.. wait an hour! hahah

skoja med er.. dålig humor, i know.. boring mikaela.. i know.

Jag stoppar här innan det blir för mycket! Hörs snart!

Love, puss&kram!

Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: