2009-11-23
 11:58:02

tomorrow maybe?

Imorgon så kanske jag ska kolla på första Twilight filmen med Erika, men bara kanske, nu får du allt säga om du kan eller inte ;) På söndag ska jag gå på tvåan med Camilla, du kanske kan hänga med om vi får sett ettan innan fredag? läs ut boken!! haha

Någon dag ska jag dra med min pappa till massa affärer och storhandla till lägenheten. skrev en lång lista på grejer jag vill ha/behöver till mitt rum. + grejer jag kommer tvinga honom att köpa till köket och badrummet.
Det ska bli en SNYGG lägenhet =) hihi.

nu ska jag kolla lite bloggar o så.. sen blire lunch för min del. kram på er! <3
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Vad kostar det att se New Moon på bio då!? :)



PUBLICERAT: 2009-11-23, 17:21:34 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: