2009-11-16
 23:35:47

Twlight böckerna

Erika du bara måste läsa Twlight böckerna!

Första filmen är riktigt kass men böckerna är fantastiska, finns fyra stycken!

Jag läste den första när jag gick i åttonde klass och sen dess har jag älskat böckerna. lätt de bästa böckerna jag någonsin läst! håller du inte med mig camilla? ;)

Jag har läst 1an, 2an och 3an. Önskar mig 4an när jag fyller år och hoppas verkligen jag får den ;) sen önskar jag mig med Stephenie Meyers femte bok som inte handlar om Twlight sagan. den kan nog vara bra :) omslaget ser intressant ut iaf!

(dålig kvalité men lite ser ni allt ;D)

Tankar / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Jag ska, jag ska, jag ska! :D

Om du bara tar med den! :O haha ^^



PUBLICERAT: 2009-11-16, 23:47:34 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: