2009-11-22
 00:15:05

vad gör ni? (:

Känns som att jag packat ner allt jag kan, delarna till datorn som datormusen tangentbordet, högtalare och sub packar jag ner imorgon bitti eftersom jag vill sitta här nu (:

Tvn vill jag kolla på när jag går och lägger mig så tvkontrollen och sådant väntar jag också med. lampan på skrivbordet står kvar pga att jag inte vill sitta i mörkret eftersom det är den enda lampan jag har och den enda jag haft typ sen mamma flytta, min stora lampa drog hon med sig för att ha ljus när vi var där och måla och efter det har den inte kommit tillbaka, den står i stora rummet hos mamma. där får den väl stå, pappa får köpa en taklampa till mig när vi flyttat in i den nya lägenheten =)

 

vad gör ni? (:

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Stora flickor är vi allihopa, allihopa, allihopa.

Stora flickor är vi allihopa, allihopa jag med!

Du med & jag med! :D:D Haha!



Du är duktig som har packat hela dagen!

Fast kul har vi haft också!



PUBLICERAT: 2009-11-22, 00:19:32 | URL: http://erikabjorck.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: