2009-11-17
 12:13:28

valde kulör imorse

hej. sitter i skolan, var med pappa imorse och valde färg till mitt nya rum. vi ska flytta till helgen! (:
typ ljusturkost valde jag, sen ska jag köpa rosa färg som jag ska måla mönster med och skriva mitt motto längst upp i hörnet medelstort i vitt. det kommer bli riktigt nice och fint! :)

jag får visa er kort på mammas lägenhet någon dag, har ju inte kunnat göra det eftersom min kamera försvunnit spårlöst. men ska försöka fixa lite bilder så ska ni får se och sen ska ni få se mitt nya rum hos pappa när det är färdigt! :) jag längtar tills allt är iordning! då man kan börja känna sig hemma både hos mamma och pappa. nu är det bara helt stökigt hemma hos pappa och det har detvarit  hur länge som helst. diesel kommer ju flytta också, hoppas han vänjer sig snabbt =)

LÄNGTAR!

Love, puss&kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: