2009-10-19
 11:15:02

är i skolan och väntar på klockan

Hej. blir inte så mycket bloggande nu för tiden. har fortfarande inget internet hos mamma, mormor ringde comhem för henne imorse och det hade blivit något fel så de skulle skicka iväg ett modem direkt. har väntat i två veckor nu. så antagligen så fort hon får internet hemma så kommer jag att börja blogga som vanligt igen :) har bott hos andre i en vecka dessutom och dår sitter jag inte vid datorn alls därför min dåliga uppdatering med.

Idag ska jag till ortopeden och kolla mina knän. missar ensemblen.. nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska bli tolv så man kan få äta :)

skriver någon annan gång, orkar inte just nu . puss o kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


FEBB

jaha :O oj fan är de, haha ;P



PUBLICERAT: 2009-10-20, 19:27:39 | URL: http://febb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: