2009-10-26
 19:05:42

diesel, helt förälskad!

hejsan svejsan. vad görs? jag kom precis hem från carolina, jasmin är med mig hemma nu. hon ska hem när carolina kommer och hämtar henne som nog är om en liten stund. diesel sitter under sängen och tvättar sig, sötnöt :) har fått låna carolinas kamera så jag har tagit lite kort på honom som ni ska få se sen :) helt förälskad i honom :)

vad har ni gjort idag då? jag har varit och gjort naglar, ska visa er bild på det med om en stund :D efter detåkte jag och handlade och åkte hem till pappa där andre passade diesel, gjorde pannkakor till oss och så kollade vi på Harry Potter och halvblodsprinsen , eller ah andre kollade och jag gosade med diesel och var allmänt o engagerad. var inte så filmsugen :P

Nu hoppade Diesel upp i sängen så ska ta lite söta kort på min älskling :) hörs sen!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: