2009-10-31
 17:45:13

halloween lördag

Lördag idag, och det är Halloween. Säkert många som ska runt på fester, utklädda och scary. själv har jag ingenting för mig, kom precis hem har jobbat på Allum. svin allt ute är det iaf, jag som ville göra något idag iallafall fick tillslut ingenting att göra. varken pappa eller mamma orkar hitta på något för min skull så att jag kan få vara ensam hemma och ta hem några stycken och ha trevligt . nej.. får väl antingen sitta hemma eller gå ner till andre o sitta. som vanligt. en helt vanlig dag. kul.

ni kan väl berätta vad ni ha haft för er en lördag som denna, Halloween och allt? :) fest, utklädd, till vad? Berätta :D

nu ska jag ha tråkigt.. hörs
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: