2009-10-04
 15:42:35

hej jag lever

hej, jag lever. har var upptagen varje dag nu det sista så har inte haft ork eller tid til att skriva. har varit mycket hemma hos mamma också och inte hemma hos pappa alls nästan. hos mamma har jag ju inget internet så har inte kunnat blogga. Nu vet ni iaf att jag lever, Har hunnit med konsert och halvårsfirande med min älskling. middag och filmkväll med älskling, hans syster och hennes kille. mycket mysigt :) och idag var jag på ikea med pappa och åkte runt och letade efter soffa på många olika ställen. sen åkte vi och kollade lägenheten på väderils som pappa fått. jävligt ltien var den men det duger väl. :)

nu blir dt massa titt på internet, försöker få kontakt med någon som säljer kattungar. ska köpa mig en hoppas jag! :) ska nog försöka städa mitt rum här hos pappa snart med. skriver kanske sen..

min kamera har förresten försvunnit och våran bil brann upp igår och min kamera kan ha legat där i, och det kommer man inte få veta nu iaf.. för hela bilen brann upp igår. bara plåt kvar typ.

nu - toa och sen facebook och bloggar o fortsätta kolla efter en kattunge.
sen - städa!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: