2009-10-24
 18:45:57

hej o hopp

hej. är hemma hos pappa med andre, han ska snart upp till affären och handla lite gott och jag ska då tvätta ur färget i mitt hår, har färgat håret mörktbrunt igen :) klippte mig igår :O KORT! har tyvärr inget kort på det ännu, men ska fixa det någon dag. ;)

har fått internet hos mamma nu iaf, så när jag är där så kan jag iallafall sitta vid datorn :) var hemma hos pappa med andre igår och kollade på idol, fan att nicklas åkte ut. han var riktigt duktig. jävla rahib kunde åkt ut istället! iaf, efter idol gick vi hem till andre och sov där :)

idag kom andres morfar på besök, trevligt var det :) efter det åkte vi till stan för andre skulle köpa en jacka :) han hittade en som han köpte, min snygga pojkvän =)

jag orkar inte skriva mer just nu, vi hörs nog imorgon =) ska mysa hela kvällen med min älskling, hoppas ni har en underbar lördag! :) kram!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: