2009-10-08
 20:13:58

hejsan svejsan

Hejsan svejsan.
Vad gör ni?
Jag har precis gjort klart en uppgift i samhäll och nu ska jag sammanfatta det min ensemblegrupp kom fram till förut när vi pratade om konserten och så. den ska jag skicka in till daniel sedan. för vi ska gå igenom det på ensemble lektionen imorgon som är första lektionen på dagen.  efter dt imorgon kommer vi att börja repa på camilla larssons låt. det nya temat är motown/blues/soul om jag har glömt att berätta det. Nästa konsert är redan den 5 november! shit.. tajt. men det ska vi fixa! :) har också skapande verksamhet imorgon med så kanske ska sätta mig och försöka börja på nått nytt eller försöka fixa till det jag börjat med. daniel ville ha mer trummor och SÅNG på de jag hade gjort. men det är omöjligt. jag fastnar hela tiden så fort jag tar upp projektet. jag får inte till någon text/melodi.. vi får väl se om jag orkar sätta mig med det idag, får koncentrera mig på skapande verksamhet lektionen imorgon annars. om vi inte går igenom konserten vi hade i torsdags på den lektionen. vi får se imorgon :) som sista lektion imrogon ska vi till kultur museét. orka. hoppas det blir intressant. ^^

Nu ska jag sammanfatta det där, sen bara ta det lugnt här vid datorn en stund. skriver kanske sen :) puss!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: