2009-10-05
 19:28:51

Hemma efter en lång dag

Hejsan. Jag är hemma efter en ganska lång dag på Gymnasiemässan. Började klockan 12 vilket var riktigt skönt. Stod på Mässan till klockan 4 och de timmarna gick helt sjukt långsamt. kollade nog klockan 6 gånger den sista timmen, ville bara därifrån. Efter mässan åkte jag och andre till nordstan, jag skulle köpa tights och sånt. Pappa gav mig pengar när han såg att mina var sönder, haha. så nu har jag köpt tre stycken. Svarta vanliga tights, ett par svarta jeansleggings och ett par vanliga svartastrumpbyxor typ. :) Köpte också 5-pack strumpor. Grå/svart/vita.  Älskling hittade också ett par snygga jeans :)

Nu är jag hemma hos pappa, åt nyss två mackor. finns inte så mycket annat här.. ska kolla runt på facebook och läsa bloggar en stund nu. sen blir det kanske städning eller något annat. orkar inte planera.. får se vad jag känner för sen. vet ej vart jag sover inatt heller.. hos pappa, mamma eller nere hos andre..

imorgon börjar jag klockan 9 med sånglektion i en halv timme, håltimma till halv ett då jag ska ha matematik i en stund och sen slutar jag för dagen. tråkigt med en sådan lång håltimma verkligen.. men efter det åker jag antingen hem och slappar eller så gör jag något vettigt. vi får väl se. ha dt!!

(vet ej om jag skriver mer idag, vi får väl se med det med..)
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


johanna

jag stod från 8 till fyra.. jag är ganska säker på att det var mkt värre :P



PUBLICERAT: 2009-10-05, 22:00:49 | URL: http://johannalundback.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: