2009-10-13
 08:59:26

i skolan

Hejsan på er.
Jag sitter i skolan och ska vilken minut som helst gå till studion och ha sånglektion :) ska försöka sätta tonarten på min nya låt. Så svårt verkligen.. hoppas internet funkar för jag skulle lägga in låten på min dator från servern när jag kom hit men ettorna har lektion så jag kan inte fixa det. hoppas spotify funkar!

Igår vare skola till typ fem, sen åkte jag hem till mamma och åt mat och lite rulltårta, haha. packade grejer tills idag och så kom andres mamma och hämtade mig. körde mig till backa läkarhus så jag fick kollat upp min rygg. har helt sjukt ont, igår kunde jag nästan inte ens gå. Satt och vänta ett jävla tag och själva besöket tog typ 2 minuter?

aja nu MÅSTE jag gå! skriver kanske sen. PUSS!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: