2009-10-11
 22:59:32

Jag lever :)

tjenis penis.
jag lever. har bara vart hemma hos mamma de senaste dagarna så har itne haft något internet.

fredag -
skola, kultur museet, hem och dennis kom dit en stund. Camilla kom hem till mig med Basse för jag skulle passa honom, så jag gick med basse ner till älskling när dennis skulle hem till daniel. Basse fick leka lite med ajitza på tomten, haha de verkade ha skoj :) Basse satte Coopie på plats när han tykade sig, haha. roligt när coopie blev rädd för honom sen. jag och älskling kollade på idol med hans mamma och pappa och när de var nyheter så gick jag älskling och basse hem till mig och kollade vem som åkte ut. Trodde verkligen inte att Carolina skulle åka ut, verkligen inte.  sen kollade vi på tv en stund och sen gick vi och la oss :)

Lördag - älskling gjorde pannkakor till oss :) sedan tog vi oss ett bad och sedan efter några timmar gick vi ner till honom. basse hängde med igen. var inte där så jättelänge men sedan följde älskling mig o basse hem till mig och han gick till sina kompisar. resten av dagen satt jag hemma hos mamma och satt med logic och sen låg jag bara och kollade på tv. kollade på skruva den som beckham med mamma på kvällen. sen somnade jag på soffan och då hade camilla hämtat basse. klockan fyra vaknade jag och gick o la mig i sängen, med alla kläderna på, haha.

Söndag - sov länge, tog ett skönt långt bad.. sen satte jag mig och pluggade matte. efter vissa omständigheter så drog jag hemifrån och gick ner till älskling. har varit här hela dagen nu och ska sova här :)

Imorgon är det dags för skola igen. orkar inte... engelska, matte, idrott, sceniskt musikprojekt och ensemble. ska börja med ny låt imorgon, "do I love you" tror jag den hette x ) efter skolan blir det nog plugg med älskling, en samhällsuppgift som ska in på onsdag och lite naturkunskap också. usch.. tisdag blir också plugg och skola. fy..

Nu - bloglovin och facebook tills andre kommer ner igen, han sitter i emils rum och övar på deras ensemble låt tills imon. sen ska jag lägga mig och bara mysa med honom tills vi somnar! :)
GODNATT!
Dagsbeskrivning / 1 kommentarer


camilla

vi må börja på naturkunskapen! :) mEN DU SKA VÄL MED OCH TRÄNA? oj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: