2009-10-06
 12:41:10

jag vill ha den här och NU!

Hejsan. Jag sitter hemma hos andre och ska snart göra mig iordning och gå hem till mamma. Är helt slut idag. Längtar tills Andre kommer hem från mässan så jag bara kan lägga mig i hans famn och känna mig betydelsefull. har ont i magen, känner mig ensam och helt slut i huvudet. hade vart så skönt att ha honom här.
vad gör ni? skola? gymnasiemässan? hemma?
Imorgon ska jag vara på mässan klockan 8 till 12, blir skönt att sluta tidigt. men vet inte vad jag ska göra efter det, skulle åkt och tittat på kattungen vi ska köpa men pappa jobbar och ingen annan som har bil kunde åka med mig. De har två kattungar kvar och de är en som inte har nått vitt alls och en som har ganska mycket vitt, och jag vill ha den utan vitt! men några skulle komma och kolla på dem redan idag, hoppas inte dom tar den utan vitt! då blir jag ledsen :( hehe. ska visa er en bild på den underbara kattungen som jag vill ha!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: