2009-10-14
 09:57:58

skoldagen igår

hej igen.
skola igår, sång. sen satte jag mig med camilla och gjorde typ halva naturkunskaps uppgiften. jag ska göra färdigt den idag så vi kan lämna in den :) sen var det dags för matte, provdatumet är satt - 10 november. och den 9 november är det engelska prov. dags att börja plugga. kommer bli mycket nu veckorna framöver. repar nästan varje dag i skolan nu på ensemblelåtarna för veckan efter lovet är det dags för konsert igen, det visar att det bara är denna veckan och nästan kvar! sen e de lov och sen ska vi ha konsert! den 5 november! om någon vill komma :)

efter matten skulle vi ha arbetsmiljö och säkerhet men jag var tvungen att möta pappa och åka och köpa mediicin. har helt sjukt ont i ryggen.. haft det i fyra dagar om man räknar med idag. och det gör ju fortfarande ont.. när jag kom tillbaka skulle vi ha Ljudteknik, fick reda på att alla ska få varsin låt från konserten och mixa. jag fick Hellre Jagad av vargar - som sandra sjunger. och Sandra fick min Barn av vår tid. haha. efter det så skulle min grupp repa, gick som det gick. men vi kör på torsdag igen :) repade till typ efter sju. var inte hemma förrän efter halv åtta iaf. andre kom och mötte mig någon timme senare och så gick vi ner till honom :) mysigt att sova här! :D

nu - fixa mig :) skriver kanske senare, men bara KANSKE!  :)
Puss!!
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: