2009-10-14
 16:48:12

tja sitter i skolan..

tja, sitter i skolan och lyssnar på musik i högtalarna. alla har typ slutat, jag bea camilla och johan är här i klassrummet. Johan ska visa camilla hur man sköter ljus och bea vet jag inte vad hon gör här. Inte jag själv heller dessutom, blev typ precis färdig med det jag skulle göra. :) andre sitter vid flygeln och spelar så om en stund ska jag gå till honom och fråga om vi ska gå. vet ej om jag ska vara med honom idag eller om jag ska hem eller vad som händer, smsade precis och frågade. orkar inte gå till flygeln och fråga! haha. ska kolla runt lite på internet innan jag åker hem iaf, skönt att bara sitta här och lyssna på musik =)

skriver när jag kommer hem om jag inte ska vara med andre, om jag inte går till mamma. eller så skriver jag imon :)
ha en bra dag och hoppas ni har haft en bra dag hitills! :)

miss the old times.. when I was happy..all the time.
Andre, min älskling, du är ljuset i mitt liv!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: