2009-10-30
 17:23:48

Torsdag och fredag

Hejsan, vad har ni för er? Jag har suttit och spelat the ims 3 hela dagen och lekt med Diesel. Igår var jag med älskling, vi åkte in till stan för att leta efte rlite grejer till diesel, på Femman Zoo köpte jag en spade till kattlådan och en liten svart mus som leksak till min älsklingskatt :)

Åkte sedan hem till Andre, Andre skulle övningsköra så han körde till Lidl där hans föräldrar skulle handla så jag och andre sprang över till Hornbach och köpte en kattklös, en kattlåda, två matskålar - en med två skålar i och en som bara var en. Det gick på 220 kronor, billigt ;)

Efter det så övningskörde han till eriksberg och sen hem till mig, då tog andres mamma över och jag och andre gick hem till mig. packade upp allting till Diesel och sen satte vi oss och åt :)

Kollade på The proposal(dålig) och två johan falk filmer denna dagen =) Johan Falk filmerna är riktigt bra och mcyket sevärda! :)

Idag har jag som sagt inte gjort mkt  mer än spelat o lekt med diesel, så snart ska jag duscha o få lite saker gjorda ;) ska  laga mat till mig och älskling lite senare med =) skriver kanske senare, men lovar inget, hehe.

ha en trevlig fredag, jag ska äta middag och mysa till Idol med älskling =)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: