2009-09-29
 22:02:37

1ornas konsert var idag

Hej jag kom precis hem från skolan. började 10 imorse med sång, sedan håltimma till halv 1 då vi hade matte. sen en liten håltimma till, sen hade vi ljudteknik en stund. där vi fick koppla in alal monitorer som stod på scenen ettorna skulle spela på ikväll :)  efter det gick jag till stan och åt med andre och august. efter det skulle august träffa en kompis och jag och andre gick runt lite i affärer, köpte ett par nya svarta vanliga jeans på nya VEROMODA. sen köpte jag en skinnjacka på cubus. :)

sedan gick vi tillbaka till skolan igen, klockan halv åtta började 1ornas konsert, och dom var riktigt duktiga faktiskt :) jävlar vilket scenuppträdande :) bra scennärvaro :) riktigt grymt, 2orna ska ioförsej slå de totalt på torsdag! :D

nu ska jag packa och sådär, ska över till mammas lägenhet. blir till att sova där idag, på soffan. haha.. imorgon ska min säng och allt in :)

skriver någon gång under dagen imorgon, men blir nog inte förräns sent eller inte alls. för kommer att vara kvar i skolan och repa ganska länge och sen kanske åka direkt till lägenheten. vi får se. skriver så fort jag kan iaf! :)

ha dt bra! och godnatt :D
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: