2009-09-02
 15:34:39

5 månader

Är hemma hos andre, helt slut. benen värker, kan inte röra dom typ. skakar bara när jag går.  första brännbollsmatchen tittade jag på och räknade poäng. min klass vann. sen var jag emd de resterandematcherna, tre matcher tror jag det blev som jag var med i. det borde jag inte ha vart, för nu känne rjag mig dåligare än innan.

andre kollar på tv och jag ska kolla runt på internet en liten stund sen ska jag fråga andre om han kan fixa nåt att äta annars vill jag gå hem o käka. svin hungrig.. skriver kanske inte mer idag, bara kanske.. vi får se ;)

5 månader med älskling idag! tiden går helt sjukt fort. snart har jag umgåtts med honom i 1 år! <3 älskar dig!
Min Älskling / 2 kommentarer


Karin

Mitt xbox är skippat eller vad det heter x) Så alla spel ligger inne i själva xbox:et, så vi har inga skivor x) (A)



PUBLICERAT: 2009-09-02, 19:19:56 | URL: http://karyliciouz.blogg.se/
Karin

Grattis!!



PUBLICERAT: 2009-09-02, 19:20:21 | URL: http://karyliciouz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: