2009-09-19
 22:18:31

behind these hazel eyes

Godkväll på er.

Vad gör ni en lördagskväll som denna? De flesta är säkert ute och festar, är med vänner eller myser. Jag själv sitter här ensam och rastlös framför min dator. Har fått ihop en 1 minutersvers till en låt. hehe. vet inte om det är något att ha men ska låta andre lyssna på det och så ska han få vara ärlig och säga vad han tycker. har också försökt fixa lite med min och camillas inspelning av Behind these hazel eyes. gillar verkligen den låten, men när vi spelade in den så glömde vi av texten och jag sjunger fel på två-tre ställen, haha. och ibland kan jag och camilla inte hålla oss för skratt. haha. har precis skickat den till Elias för att få ett omdöme, väntar på hans svar! haha. någon som vill höra så säg till!

Nu sitter jag vid farmville o farmtown där det inte händer något alls, lyssnar på musik och pratar med camilla på msn om myspace, fester och middagar :) funderar starkt på att fixa ihop en liten middag/filmkväll för några tjejer när vi flyttat och fått iordning :) skulle bli gör kul.  vill flytta nu! orkar inte vänta mera!!!!  haha

nu ska jag lyssna på mer musik, prata med camilla och kolla farmville o farmtown.
skriver KANSKE sen!
Music / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: